niedziela, 16 listopada 2008

Podziękowania

Nic nie tworzę bo nie mam czasu. I jestem z tego powodu zła.. Ale przylazłam podziękować. Rudliskowi, Annie-Marii, Renny. Dziękuję za wyróżnienie. :)


Ja nie wyróżnię nikogo bo zbyt wiele jest osób które mnie inspirują, które mają kreatywne blogi, życie, osobowości, które mnie wzruszają ostatnio swoimi pracami (jesienią jestem bardziej wzruszliwa) ;)


Wracam do rzeczywistości. I powiem tylko to co ostatnio powtarzam w myślach non stop: yhhhh..jak mi się nie chce... a mogłam wygrać te 40 milionów i powiedzieć: mi to lotto.

5 komentarzy:

Jaszmurka pisze...

Maszkaro moja cudna :*:*:*
Gratulejszyn! Należy Ci się bez dwóch zdań :*

Jeszcze kiedyś wygrasz. A jak wygrasz to zabierzesz Jaszkę nad morze :D

:*

gulka pisze...

zabrałabym Cie potworo i na wyspy kanaryjskie :) razem z bindownicą i maszyną do szycia ;)

Unknown pisze...

gratulacje - i do spowiedzi się melduj (szczegóły u mnie na blogu)

Unknown pisze...

ja też Cię uraczyłam Kraetiv Bloggerem :*

gulka pisze...

Dziękuję Fryne :) a do spowiedzi się nie zamelduję..wybacz , no za cholerę nie mam nastroju :/