wtorek, 16 grudnia 2008

I lowe SCRAP :)


Wczoraj Nulka przedstawiła światu I lowe SCRAP - pierwszy całkowicie polski wortal dla scraperek. Jestem zaskoczona bardzo i podziwiam inicjatywę, mam nadzieję, że wykluje się z tego coś niezwykłego. :)

Cytując Nulkę: "I lowe SCRAP skupia grupę pasjonatek scrapbookingu, która kocha to co robi i która z radością się tą pasją dzieli. Znajdziecie więc wkrótce tam coraz więcej kursów, artykułów, zdjęć i porad. I co ważne, już niebawem pierwsza polska kolekcja papierów. Polska całą sobą, począwszy od pomysłu poprzez projekt aż po druk i dystrybucję!"

Kibicuje i najbardziej jestem ciekawa tych papierów. :))

Z tej też okazji Nulencja zaprasza na cuksy.

2 komentarze:

Renny Berryboar pisze...

Mam do Ciebie pytnio-prośbę...
ale wolałabym do Ciebie napisać na maila :) Możesz mi go podać?? :)
Pozdrawiam :)

gulka pisze...

Renny pisz na j.piotrowska(małpa)gazeta.pl :)