poniedziałek, 26 stycznia 2009

..no musiałam się podzielić.. :)


27 komentarzy:

murach pisze...

słit, słit, słit :)

gulka pisze...

:)

Aglaya pisze...

owszem, owszem, słiiit... ale musi być i łyżka dziegciu :) Może to tylko mój paskudny charakter... ale pojawiła się u mnie taka niemiła nutka zniesmaczenia... bo ja też bym tak chciała wyglądać o poranku, a nie wyglądam, delikatnie rzecz ujmując :D

mrouh pisze...

Łoj, tam. W filmach jest jeszcze lepiej: kobitki spią zawsze w pełnym makijażu, który się nei rzomazuje i w dodatku w koszulach swojego faceta, które się w nocy zupełnie nie gniotą. A clip jest cu-dow-ny! Muzyczka tez niczego sobie, nie znałam tego pana, a lubię takie łagodne granie. Dzięki, Gulko:)

mrouh pisze...

Przepraszam za literówy, nie czuję się dziś najlepiej... Miało być "nie rozmazuje się".

truskawka pisze...

mmm :)

Nulka pisze...

genialne!

nicktośka pisze...

muzyka może nie do końca do mnie przemawia, ale teledysk!!!! kurczę genialny jest!!!

mamajudo pisze...

boskie... rewelacja... i muzyka, i clip

hasior pisze...

O Gulko, dzięki, boskie to jest w całości!!!

finnabair pisze...

...............przytkało mnie....

nataly pisze...

genialne! :)

muma pisze...

aaa dziekuje - zasluchuje sie teraz tym zachwycona [mimo ze mnie tez daleko o poranku do elegancji tej pani z teledysku ] ale co tam ... wazne, ze poprawia mi humor :*

Wisani pisze...

Dawno nie widziałam tak dobrego teledysku. Dzięki, że się podzieliłaś :)

Drycha pisze...

aaa kapitalne :D :D :D

magda pisze...

będąc pod ciagłym wrażeniem twojej twórczości przyznałam ci małe wyróżnienie.
więcej na moim blogu!
pozdrowienia magda

migot77 pisze...

Wspaniały teledysk ... daaaaaaaawno już czegoś podobnego nie widziałam :o)

Dziękuję...


Oświadczam, że zostałaś wyróżniona na blogu
bibelociara.blogspot.com/2009/01/kreativ-blogger-kolejne-mie-wyroznienie.html
logiem Kreativ blogger:)

Pozdrawiam ...

Aliszek pisze...

super!

pasiakowa pisze...

Widziaąłm. Fantastyczne :D

Aliszek pisze...

hihihi, kochana! Bo ja przychodzę i patrzę i pamiętam zawsze :)

gulka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
rudlis pisze...

Piękny kawałek :D

Zapraszam po odbiór należnej nagrody :)))

Martine pisze...

Czy to dzieło jest Twojego autorstwa? Coś fantastycznego! :) ogromnie, przeogromnie mi się podoba! Długo się robi coś takiego? ;)

gulka pisze...

yyy...Martine :) to teledysk :) nie mojego autorstwa oczywiście haha :))

Martine pisze...

wiem, że teledysk, ale napisałaś, że musisz się pochwalić, a jako, że śledzę Twojego bloga od jakiegoś czasu i widzę, że jesteś osobą BAAaaaAAArdzo zdolną myślałam, że może takie rzeczy też robisz :D ale może i dobrze, że nie, przynajmniej człowiek w kompleksy nie popadnie, hihi ;)

serafinka pisze...

Super piosenka i teledysk! moje klimaty. A mogłabym wiedzieć jaki jest tytuł utworu?;>

gulka pisze...

serafinko "Her morning elegance" :)