wtorek, 21 grudnia 2010

Brrrrr

Mam 4 nowych kumpli. Są trochę oziębli i małomówni. Dlatego pasujemy do siebie. :) W ostatnią niedzielę wybraliśmy się na krótki spacer. Mi prawie odpadły ręce od mrozu a tym ciągle było mało. Przedstawiam Wam 4 smutne bałwanki (no jakieś takie smutne wyszły, co? :)





Po spacerze małe ognisko dla rozgrzania kości yyy..kulek znaczy.



To przed Świętami mój ostatni post więc życzę Wam jak najpiękniejszych chwil w te Święta, rodzinnych, ciepłych i niesmutnych. :)

22 komentarze:

Ewa (it is all about scrap) pisze...

Bałwanki są przecudne! Na pewno zmarzły w tym śniegu :P
I ja Tobie życzę wszystkiego dobrego w te święta :) Niech będą niezapomniane!

agnieszka pisze...

nie wytrzymam :** piękne i do kochania

Spokojnych i ciepłych świąt życzę

Unknown pisze...

fajni kumple, klimatyczni :), wesolych :)

Kasia pisze...

Gulko, są cudowni :) Zdjęcie przy tealighcie mnie rozbroiło. Rozgrzewanie kulek :)

Moments pisze...

he he... niezła ekipa. śliczne.

coco.nut pisze...

urocze bałwanki!!!

edit pisze...

ale słodkie, ubawiłaś mnie niezłe, a przy tym ognisku czad:) Wesołych, spokojnych i rodzinnych świąt!

mia_mi pisze...

mogłabym do nich dołączyć ;)
Spokojnych świąt Gulko!

Ola pisze...

tez bym chciała takich kumpli! Przesłodcy ;)

RosaliaArt pisze...

s.ą rewelacyjny, ależ poprawili mu humorek z ten szarobury dzieńagdalena

Anonimowy pisze...

Bajeczne, może nie tyle smutno, co... Zadumane.

Spokojnych i pięknych :)

Encza pisze...

Wesołych Świąt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Miszczostwo Świata:)))

rudlis pisze...

Piękne, małe dzieła :)

Zdrowych, rodzinnych Świąt życzę. A w nadchodzącym Nowym 2011 Roku przede wszystkim dużo czasu na realizację wszystkich kreatywnych pomysłów :)))

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

Dobrego Czasu Kochcana!!! niech radość nie topnieje-jak i te Twoje cudne baławniątka!
ściskam ciepło
:*

ulietta pisze...

przecudne! ta fotka przy świeczce zupełnie jak z bajki, takiej co się figurki przestawia do każdego ujęcia. One debatują co by tu jutro zmajstrować :) A wyraz twarzy inteligentny, a nie smutny :)

Dorota pisze...

ale odjazd!

pasiakowa pisze...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaa!!!! Jaaakie extraaaa!!!! Cudne!!! :D
Szalenie radosne są, a nie smutne :)

pasiakowa pisze...

Nie, no.. ten z nausznikami jest bezbłędny - zaraz po tym w wielkiej fioletowej czapie :)

Anna-Maria pisze...

jakie słodycze!

Jaszmurka pisze...

ooooo w mordę! o_O
a ja dopiero teraz na te cudowności trafiłam! :(

Guluś... chylę czoła! Jesteś nie tylko scrapową/szydełkową mistrzynią! Ty jeszcze atmosferę na fotach zbudować umiesz! ahhahaa

lowe ♥

br0mba pisze...

aaaaaa, jakie cudniaki :) Slicznosci! że też dopiero je teraz zauwazyłam!