poniedziałek, 21 marca 2011

Zaległe

Zaległości wstawiam :)
24 lift MAsochistek. Edycja Katasiaczkowa. Lift tej pracy Cendrine. W roli głównej mój Małżonek. Zdjęcie kiepskie ale chyba już nie zmienię. ;)

[MA]24

Dla odmiany zrobiłam album ze zdjęciami Jaszowymi kiedyż to relaksowałyśmy się nad lodami z maka. Te wariatki robią foty na okrągło i dzięki temu mam co scrapować. LOWE :)

Tytuł podkradziony AnnMari z tego scrapa.

Ice_00

Ice_01

Ice_02

Ice_03

Ice_04

Ice_05

Ice_06

Obrazki aparatów stworzone przez Roda Huntinga (kocham je).

I to tyle na razie. Czekam na prawdziwą wiosnę, chociaż dziś jej 1 dzień to jakoś tego nie odczułam wyraźnie. :)

3 komentarze:

dika pisze...

Wiosna już tuż, tuż, słychać jak śpiewa :) Bardzo podoba mi się albumik ze zdjęciami "Ice Cream Therapy". Chyba go od Ciebie ściagnę :P Mam nadzieję, że się nie obrazisz :)
P.S. A i miałam przyjemność dostać na urodziny od mojego faceta misie Twojej roboty :D Są przepiękne ;)

gulka pisze...

Diko, miło mi że misie się podobały i że zainspirował Cię album :) I dziękuję za odwiedziny :) Pozdrawiam. :)

taja.85 pisze...

Kolejny uroczy albumik. Uwielbiam minimalizm i spójność wizji. Czekam na kolejne :)